درست در همین زمانی که آرزوی دو ساله ام بعد از آن همه سختی و رنج به تحقق پیوسته است
برای خودم ناراحتی و نگرانی و غصه می تراشم
نمیدانم این حجم از افکار منفی که این روزها در سرم موج میزند از بهم ریختگی هورمونی است یا من باید بیشتر بر روی قدرت خودم به عنوان یک زن کار کنم.
هر روز تو را به خدا می سپارم و قول می دهم دیگر افکار منفی به سرم نیاید اما امان از این منفی بافی های این روزهایم...
نمیدانم شاید هر وقت خوشبختی مان به اوج می رسد من اینطور نگران و بی تاب می شوم.
مثل حالا که همه چی هست...ولی آرامش در من نیست!
19 دی 97
جریان پنهان...ما را در سایت جریان پنهان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67