دو روز دیگر یعنی سه شنبه 22 آبان 97 وقت ورود تو به وجودم است...قرار است بیایی به وجودم و بشوی تمام زندگی ما
مدام دارم برایت قدر می خوانم و یاسین...که ظهور کنی در عشقمان و کامل کنی خوشبختی من و بابایی را
دوردانه دو روز دیگر هم صبر کن و بعد برای همیشه در آغوش من و بابایی آرام بگیر که همه زندگیمان برای تو خواهد شد.
عزیزکم بجنگ...مثل من که برای داشتنت عجیب می جنگم..تو هم بجنگ و جان بگیر و وسط این همه خوشبختی بیا که جایت حسابی خالی مانده...
من و بابایی بسیار امیدواریم ... استرس که هست اما امید هم هست... خدا هم هست!
20 آبان 97
جریان پنهان...ما را در سایت جریان پنهان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110