مشکل را چه خوب برایم پیدا کردی
نازنینم
غمگینم و نا امید
خسته و دلتنگ
و این روزها با این همه دست از تلاش بر نداشته ام
هنوز برای داشتنت تلاش می کنم و در اوج نا امیدی خود را به خیالی میزنم و امید می تراشم
خودت را از ما دریغ نکن که سخت در طلب تو آواره ایم
بیا و این کابوس را پایان بده!
9 آبان 96
جریان پنهان...ما را در سایت جریان پنهان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72