و بگویم که چقدر این روزها کم آورده ام
حسودی میکنم
خودم را مدام پیش خودم تحقیر میکنم
از نگاها و سوالها بدم می آید
دلم می خواهد برای کسی گریه کنم
اما هنوز دارم صبر میکنم
لعنت به این روزها که خسته ام کرده اند!
کاش بگذرند
کاش خبر خوبی در پیش باشد
کاش همه چیز تا یکی دو روز دیگر خاطره شود!
31 اردیبهشت 96
ما را در سایت جریان پنهان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67