
امروز از صبح که بیدار شدم عصبی هستمافکار منفی این یکشنبه های کذایی در سرم عجیب مانور می دهند.هی با خودم کلنجار میرم و توجیحشان میکنماما هر یکشنبه که می گذرد من تا یکشنبه دیگر باید مدام خودم را آرام کنمخوب فهمیدم که ادای روشنفکرها را در می آوردم. من پای عمل که رسید هیچ در چنته ندارم!همانقدر حساس و حسود و پر از افکار منفی که زن های ضعیف و بی اعتماد به نفس!نمیدانم از کی اینقدر ضعیف شده ام13 اسفند97...
ادامه مطلب
همکار ساده ای دارم امروز در اولین روز کاری در سال جدید بعد از این که سلام کرد گفت دلمون تنگ شده بابا و چقدر این جمله چسبید بی هیچ حس خاص تعریف شدنی گاهی حتی بی عشق هم می چسبد بعضی از محبت های ساده xa0...
ادامه مطلب