دلا گرفته...
از صبح این آهنگ به دهانم مهر زده و یکسره تکرار می شود
دوباره دارم به لاک خودم فرو می روم
سه چهار روز بیشتر تا عید نیامده
و من اصلا خوشحال نیستم
شاید خوشحال شوم
نمی دانم
هر چه هست حس بدی است که در من در جریان است
کلافه این روزهایم!
جریان پنهان...
ما را در سایت جریان پنهان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111