
هنوز چیزی در من شکل نگرفته است و قرار هم نیست شکل بگیرد اما درب آزمایشگاه که رسیدم به تو فکر میکردم... به تو که اگر به وجودم اضافه شوی چه خواهد شد! به خودم که چگونه شوم تا تو تمامِ من باشی که تو کامل باشی هنوز نیستی اما چقدر این روزها به من انرژی می دهی حضور نداری و اینهمه در رگ و خون و فکر و احساسم جاری شده ای... کاش بشود که باشی! تویی که از آن منی! 26آبان95...
ادامه مطلب