
دلم گرفته است زیادی گرفته استاز ماه ها متنفرم و از انتظاری بس سخت که یقه زندگیم را گرفته است بیزارم! آه کی تمام میشود همه این انتظارها! 3مهر96 ...
ادامه مطلب
کوچه ها تاریکن دلا گرفته... از صبح این آهنگ به دهانم مهر زده و یکسره تکرار می شود دوباره دارم به لاک خودم فرو می روم سه چهار روز بیشتر تا عید نیامده و من اصلا خوشحال نیستم شاید خوشحال شوم نمی دانم هر چه هست حس بدی است که در من در جریان است کلافه این روزهایم! xa0...
ادامه مطلب